Написал в DJI.
Они попросили заполнить форму в экселе и описать все, что произошло и на какой минуте.
А так же, попросили из программы DJI GO синхронизировать данные полета в облако.
Я все это сделал, в итоге, через 8 дней получил ответ:
please find attached your required RMA form / forms.
Fill in completely with your details and attach a printed version to every item in the parcel, together with a proof of purchase.
- Please send in the remote controller in the box from the phantom.
- Current Repair Turnaround is approx 10-15 work days .
- Please do not send any damaged or swollen batteries to DJI for repair/replacement. If a damaged or swollen battery is sent, the customer will be held directly responsible for any accident occurring during shipment. If DJI receives a damaged or swollen battery it will not be sent back to the customer for danger of an accident occurring during transport.
-If you would like to claim warranty on a battery you will be required to provide a proof of purchase. For any battery older than 6 months, you will need to also provide proof of the defect in order to claim a warranty case.
Please ship your product to:
DJI GMBH
SUPPORT DEPARTMENT
Industriestrasse 12
97618 Niederlauer
Germany
If you´d like to request more RMA forms, please open a new Ticket and do not respond to this one.
Как я понял - это просто стандартная отписка, они видимо даже не читали и не смотрели логи. Иначе что они там собрались мне чинить...
Написал еще раз, жду ответа...
Добавлено позже (28 Март 2017 - 15:55)Спросил их, что они собрались чинить, если коптера нет и зачем им мой пульт - ответили, высылайте пульт с коробкой и закрыли тикет.